MÅNDAG DEN 9 DECEMBER

Fick äntligen sova ut imorse! Vaknade vid elva-tiden med solen i ögonen. Låg kvar och drog mig tills nu, så otroligt skönt och välbehövligt. Dock har jag drömt en miljard olika saker inatt. Jag har jobbat i en djurbutik, sprungit marathon, parat ihop mina vänner med olika killar, varit på grönalund och åkt rutschkana med min chef. Haha, som sagt, många drömmar var det. Vad jag ska göra idag? Tackar som frågar! Tanken idag är att ta en långpromenad ute i kylan, för att sen träffa Niklas. Ska bli mysigt att äntligen få träffa min prins igen. Nu ska jag ta något att äta, blir nog grapefrukt eller julgröt. Slumpen får avgöra vad som hittas på! Vi hörs. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0