KÄRA TOMTEN

Snodde ihop ett collage av diverse saker jag önskar mig. Har verkligen fått en dille på doftljus i alla olika skepnader och dofter. Voluspa har alla de dofter som ligger mig varmt om hjärtat just nu och därför toppar dom även listan! Saijo Persimon, Laguna, Suede Blanc och Pink Citron doftar så gott! Den som toppar andraplatsen i år är en Louis Vuitton Neverfull. Behöver inte ens förklara varför den existerar på min lista. Den är helt enkelt bara för snygg för att inte vara med! Tredjeplatsen tas över av ingen mindre än Marc Jacobs. När jag fyllde nitton fick jag ett halsband därifrån (av världens finaste pojkis) och nu har jag fått mersmak och önskar mig även ett par örhängen. Så fina! Utöver det som inte finns på bilden, men som samtidigt platsar på listan, är det bland annat en ballongvisp, cupcakes-plåt, Burberry parfym och ett fint nagelkit. Funderar på att önska mig en prenumeration från Glossybox likaså, men jag ska suga lite på den karamellen! Nu längtar jag verkligen till julen och att få köpa julklappar! Så mysigt! ♥

Kommentarer
Postat av: Micaela

Om du vill ha ett bra & fint nagelkit så borde du önska dig L.Y.X gellack-kit. Superenkelt & det blir verkligen bra. Kolla på lyxcosmetics.se :)

2013-12-08 @ 13:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0