JULMYS PÅ STAN

Riktigt kassa mobilbilder, men jag "glömde" kameran hemma, så vi skyller på det!
 
 HEJ PÅ ER! Satte mig nyss i soffan med min andra hälft. Vi gick på stan och tog en tripp inne på NK tidigare. Som jag skrev i tidigare inlägg önskar jag mig ett armband från Marc Jacobs. Armbandet har dessvärre varit slutsålt i hela stockholm så länge jag kan minnas, men idag hittade jag det inne på NK! Tog mig ett lyckoskutt. Annars så är allt bra med mig. Imorgon ska jag ut och svänga mina lurviga med tjejisarna, på fredag ska jag jobba och fira mina och Niklas 28 månader och på Lördag ska jag på Håkan och ha drinkkväll. Kommer bli en så bra vecka! Nu ska jag attackera Niklas med pussar, hoppas att han inte läser det här innan jag gör det. Får skynda mig! See you soon! Puss

Kommentarer
Postat av: evelina

Ser himla mysigt ut!

sv: Tack så mycket!

2013-12-11 @ 13:04:35
URL: http://evelinabohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0