IN PÅ BARA SKINNET

Jag har verkligen fått en grej för bygellösa spetsbhar. Tycker till exempel att det är så fint att se ett bredare bhband kika fram under en stickad tröja. Dessvärre ärvde jag inte värsta monsterpattarna från min mor när jag föddes, så jag påminner lite om en pojke om jag bär en bh som inte har någon stoppning, men jag kan ändå inte låta bli att drömma mig bort bland underklädernas värld. Kanske är det dags att kasta bort min lilla tvångstanke att små bröst är osexigt och investera i en riktigt fin spetsbh - den till vänster tilltalar mig något enormt! Eller så kanske jag borde önska mig den i julklapp av min jultomts-pojkis, han är ju trots allt den enda som ser min in på bara skinnet. återstår att se helt enkelt. Men en sak är säker, den kommer vara min inom kort! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0