GODMORGON

Hej hörni! Vaknade vid tiotiden idag av ett sms som innehöll en massa olika tider som jag skulle jobba på dagis. Helt klart ett godkänt sätt att vakna på! Efter det så somnade jag om till och från och vaknade tilllslut halv tolv. Fick typ ångest av tanken att ha sovit bort halva dagen, men det var väl lika bra så jag blir frisk någongång! Blev förkyld för två veckor sen och det har inte riktigt gått över. Nu har förkylningen övergått till en tappad röst och svullna ögonlock. Aja. Planerna för idag är julbak! Ska försöka mig på saffransmacarons. Jag som är en riktig sucker för macarons kände mig nästintill tvungen att testa en juligare variant! Hoppas dom blir lika fina som jag föreställer mig! ♥

Kommentarer
Postat av: Alice

Lägg upp bild på macaronsen sen! Kul med nya saker på julbordet:) fin blogg!

2013-12-03 @ 16:40:01
Postat av: eve

Säger som tidigare talare, upp med bilder på bloggen när du är klar:D

2013-12-03 @ 17:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0