FJÄRDE ADVENT

Såhär ser jag ut idag! Ser jag inte väldigt kort ut? Jag som sträcker mig 173 centimeter över havsytan ser snarare ut som 120. Får skylla på vinkeln! 
 
Hej mina vänner! Hur mår ni såhär dagarna före dopparedagen? Jag mår bra! Har handlat julklappar igår och idag och kan nu säga att jag är oerhört trött på människor, men det hör nog till! Annars så är allt bra med mig. Förbereder mig inför jul med klappar och massvis av julmys. Har pysslat med klappisar med mamma hela helgen, vi har verkligen fått ihop en fin bunt! Kan visa bild på vår lilla samling imorgon, så kan ni i samma veva få se julgranen samtigt! Känner verkligen att det här inlägget är otroligt osammanhängande haha. Så der är nog dags för mig att hoppa i säng! Vi ses imorgon! puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0