EN TRIPP TILL LAGER 157

Hej fina ni! Idag var verkligen en dag när solen aldrig gick upp, en dag som i vanliga fall hade bestått av serier och massvis av tända ljus. Men min rastlöshet tog över för några dagar sedan så igår beslöt jag och Emma oss för att åka till lager 157 i haninge. Jag brukar åka till haninge, på grund av att jag har en pojkvän som bor på andra sidan jordklotet, men det har nog aldrig tagit så lång tid som det gjorde idag! Men men, kul hade vi på vägens gång! Fick med mig en beige tröja och ett läppstift hem. Fick äntligen stilla mitt shoppingbehov. Har haft en väldigt rolig dag med min favorit pingla i alla fall.
Förövrigt så försökte jag ta en dagens outfit idag. Det gick som det gick och jag skäms för mycket för att ens lägga upp det. Kämpade i kanske en halvtimma med att få rätt vinkel (hängde bland annat upp kameran i trädet) men efter mycket om och men så gav jag upp. Med andra ord - inga bilder för beskådning. Vi hörs sen! Puss

Kommentarer
Postat av: sanna hyvärinen

Vilken härlig blogg du har :)
kika gärna min adventskalender!

2013-12-09 @ 19:30:04
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0