DRINKKVÄLL

Några av mina fina ljus som jag fick i julklapp! Dofterna är: Saijo Persimon, Laguna och Pink citron! 
 
Hej mina vänner! Hoppas allt är bra med er! Bloggen råkade hamna i skymundan i några dagar, men det gör vär inget hoppas jag? Bra! Mina dagar har bestått av utgång med bästis (som förövrigt var den roligaste på länge, skrattade konstant) och massvis av mys med Niklas. Myset innehöll god mat, julklappsöppning och bio! Vi kikade på hundraårigen igår, den var väldigt bra. Bio var verkligen ett perfekt avslut på en mysig julhelg. Ikväll vankas det drink- och charkkväll hemma hos Johan och Amanda. Ska bli väldigt kul då jag inte träffat dom på länge, dessutom så tackar man ju inte nej till en kväll med lite hemmagjorda drinkar och massvis av skratt! Nu däremot är det dags för en lång (läs låååååååååååååååång) och välbehövlig dusch. Vi hörs lite senare! PUSS

Kommentarer
Postat av: Jasmine Lundvall

Så fina!

2013-12-27 @ 11:42:14
URL: http://jxsmine.blogg.se/
Postat av: sannas rum

Voluspa är sååå fina :) Jag fick också två st i julklapp då mina andra är på väg att ta slut ;P

2013-12-27 @ 20:27:51
URL: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0