DECEMBER

Jag är tillbaka på riktigt den här gången! Med ny design och ny energi välkomnar jag mig själv med öppna armar in i bloggvärlden igen. Mycket har hänt sen sist, men inte riktigt lika flådiga saker som nämnts i tidigare inlägg, vinter har det i alla fall blivit sen sist. Dock saknar jag snön så man får ta del av den där riktiga julkänslan - men det kommer väl så småning om. Hur som helst så är det mesta oförändrat. Bor på samma ställe, umgås med samma vänner, pussar samma kille och äter samma mat. Typ. Jobb har jag i alla fall fått! Numera jobbar jag som vikarie på ett dagis, vilket är SÅ KUL. Trivs som bara den. Nu vet ni i alla fall lite (i princip ingenting alls) mer om vad jag gjort på senaste. Vi hörs! Puss

Kommentarer
Postat av: S

Va kul att du är tillbaka och va fin bloggen blitt! Kram

2013-12-02 @ 21:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0