BEKÄNNELSER

Jag klarar inte av ljudet från när folk drar in snor eller hostar slem
Jag blir jämt rastlös av mig framåt kvällarna
 Jag minns knappt när jag gick i stan sist, går hellre på söder och dylikt
Förut var jag såå svartsjuk, numera rycker jag på axlarna för de mesta
Jag är inte alls den personen som lever för musik. Glömmer jag hörlurarna är det inte värsta grejen
Jag vill så gärna börja gymma och bli kompis med min kropp igen
Förut var jag värdelös på allt som hade med matlagning/bakning och göra, nu älskar jag det
Jag har sämsta humorn bland alla jag känner. Skrattar åt allt och inget
Älskar citrusfrukter. Mandariner, clementiner, grapefrukt, citron, lime... you name it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0