ANDRA ADVENT

Hej hörni! Har skrivit om det här inlägget sjuhundrafemtio gånger, det fungerar inte riktigt ordentligt i huvudet idag. Jag får väl skylla mig själv på den fronten då vi hade väldigt kul igår! Mötte upp Linnea igår för att åka hem till Emma och äta pizza och dricka vin. Vi hade väldigt kul och pratade om allt mellan himmel och jord. När vi väl kommit in till stan gick vi till Magenta där en kompis hade bord, sen drog jag med Emma till Berns. Det var länge sen jag skrattade så mycket som jag gjorde igår! Var i alla fall hemma vid fem-tiden och somnade på direkten. Vad som står på agendan idag är adventsmys i massor! Vi ska baka pepparkakor och lussebullar. Ska bli sååååå mysigt! Vi hörs sen. Puss

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad fin bild du har tagit! :)

Sv: Ja, första snön - höjdpunkten på vintern ju! (Efter julen kanske...)

2013-12-09 @ 21:03:34
URL: http://ruthsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0