TORSDAG

Hej hörni! Kom nyligen in genom dörren efter att ha suttit stillasittandes i en bilkö i över 45 minuter. Det var verkligen totalstopp! Bron ut mot Ekerö hade gått sönder så man kom helt enkelt ingenstans... Träffade en gammal klasskompis på bussen, så vi beslöt oss tillslut att börja gå hem istället! Den här dagen har förövrigt varit otroligt lärorik och rolig! Fick en kund imorse på vårt kundpass i skolan. Hon ville slinga sitt otroligt tjocka och långa hår. Både hon och jag blev jättenöjda! Eter det åt vi lite lunch och hade sen bild. Mina enda svarta jeans sprack under lektionen.... Tacka gudarna att jag går i en hantverksskola med mode och design elever! Tog av mig byxorna och sydde ihop dom igen... Haha vet inte hur många byxor jag haft sönder nu alltså! Måste köpa nya! Nu babblar jag verkligen för mycket, haha vi hörs senare! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0