THE IMPOSSIBLE

Vilken händelserik dag! Gick med Linnea på stan till att börja med, shoppade lite grejer som jag kommer att visa för er imorgon. Efter det åkte vi till jobbet och efter mycket om och men gick jag därifrån - arbetslös. Med andra ord så sa jag upp mig. Varför jag gjorde det känns onödigt att gå in på i detalj, men kort och gott kan jag säga att jag inte trivdes. Efter det så åkte jag hem till Malin och åt middag, sen gick vi på bio och såg The Impossible. Den var såååå bra gjord! Gå och se den! Efter det åkte jag hem och här är jag nu. Haha när jag skrev ut vad jag gjort under dagen kändes de inte som särskilt mycket, men jag har verkligen inte suttit stilla i en sekund! Nu ska jag ta igen lite förlorad sömn! Godnatt fina ni, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0