SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN DEL 3

Vad tycker du om otrohet? 
Vart drar du gränsen för otrohet? 
Skulle du någonsin kunna vara otrogen? 
Vad skulle du göra om niklas var otrogen?
Otrohet är något jag aldrig, under några omständigheter, kommer acceptera. Att man har hjärta och mage att såra sin kärlek på det viset är för mig oförståeligt. Den lite tunnare Gränsen vid otrohet för mig är när du pratar med någon annan och tänker på någon annan på ett intresserat och flörtigt vis, den riktigt gränsen är dock en kyss. Eller med avsikt flirta med den andra personen och visa starkt intresse. Vet att jag låter som största paragrafryttaren och dylikt, men jag tål inte det här ämnet. Inom det här tror jag på karma - och jag hoppas att den verkligen slår tillbaka. Jag skulle ALDRIG ihela mitt liv kunna vara otrogen. Om Niklas skulle vara det mot mig, skuöle jag aldrig förlåta honom - oavsett om han stod påknä och kysste mina fötter. Är man otrogen har man betämt sig för att bryta banden med sin kärlek, att klippa av dom på riktigt. Och då går dom aldrig att riktigt limma ihop dom igen tycker jag. 
 
Vad tränar du och hur ofta?
Haha skäms över den här frågan. Jag fick ett infall att jagskulle börja träna igen, det gick ju sådär. Jag trnar när jag har lust och då är jag oftast ute och går och sen gör jag mag-, rygg- och rumpövningar. 
 
Hur träffades du och Niklas? 
Vi träffades över nätet, jag puffade honom på Facebook och vi började prata med varandra dagligen efter det i fyra månader. Vi fikade första gången i Januari (efter det sa vi upp kontakten... Bättre Bevis på hur dåligt det gickgår nog inte att hitta). Fikade igen i Mars och det gick verkligen hur bra som helst. Började ses mer successivt, även ihop med kompisar. Umgicks i samband med att dokumentären spelades in, nästan varje dag under sommaren. 13 Augusti 2011 skrev han Jag älskar dig, och sen dess ör det han och jag!
 
Beskriv dina morgonrutiner, vad gör du när du går upp innan skolan?
Jag ställer klockan på 06.50 och går upp vid 07.00. Ställer mig då och sminkar mig och fixar lite, försöker äta en macka - men hinner aldrig det så jag dricker att glas vatten istället. Kläderna är framplockade redan dagen innan! 07.30 åker jag hemifrån ner till bussen. Alltså så gör jag alla mina morgonrutiner på 30 minuter. Minns när jag gick i nian, då gickjag upp TVÅ (?!?!) timmar innan jag skulle åka hemifrån - hade 8 minuter till skolan.
 
Om du skulle dö om en vecka, vad skulle du göra dom sista dagarna i livet?
Jag skulle spendera alla pengar jag hade på en resa med alla mina nära och kära, säga att jag älskade dom ofantliga gånger, sen göra allt jag kunde för attfixa en bromsmedecin av något vis så jag blir botad.
 
Vad hände mellan dig och Lovisa? 
Varför umgås ni inte längre?
Jag vet faktiskt inte. Vi gled ifån varandra i samband med att vi fick pojkvänner, tyvärr. Sommaren jag hade med Lovisa kan vara den bästa sommaren i mitt liv. Jag spelade in en dokumentär, bodde ihop med min då bästa vän en hel sommar, träffade Niklas och var dödslycklig och nykär. Jag är glad att jag fick ha den sommaren med henne:) 
 
Ska du resa i sommar? 
Jag hoppas det!!!!
 
Vart går din drömresa? 
Afrika, Dubai och Bålsta
 
Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Bjuda mamma och pappa på en resa, samt börja spara till en lägenhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0