SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN DEL 2

Tror du på karma?
 Till en viss del, ja! Jag tror attom man gör något dåligt, får man det tillbaka på något vis.
 
Vad använder du för program när du gör dina bilder? 
Använder Instagram och InstaCollage. Bloggar bara från mobil och iPad!
 
Har du varit modell? 
Nej det har jag inte! Tror inte jag har rätt psyke för attbli en modell heller, är alldeles för osäker i mig själv för att höra vad jag har för brister och svagheter från en högre uppsatt person. Absolut skulle jag kunna modella, men bara för kul skull. Har förövrigt ställt upp för Erika några gånger då hon behövt en hjälpande hand, men som sagt, nej jag har aldrig varit modell!
 
 Spelar/har du spelat något instrument? 
Räknas en gång på en pianokurs i en källare?
 
Vad ska du göra efter gymnasiet?
Efter gymnasiet ska jagta del av sommaren lite, känna mig fri och leva livet lite. Framåt slutet på juli, början på augusti kommer jag börja jobba - sm vad vet jag dock inte. Min dröm efter det är att åka som volontär till Afrika.
 
Tips på hur man får kärleken att hålla i ett förhållande? Du och Niklas är jättefina!
Först och främst, tack så jättemycket! Blir så glad av att höra det ♥ Som jag skrivit tidigare så är det väldigt viktigt att kunna lite på varandra, sen så måste ni kunna ha kul ihop! Jag brukar se Niklas som min bästa vän, bara det att jag har haft turen att bli förälskad i honom! Det är oxå viktigt att göra saker tillsammans med andra tycker jag, man tröttnar nog lätt på varandra om man bara är med varandra varjevarjevarje dag. Våga sakna varandra!
 
Var bor du och var bor Niklas? Bor inte ni väldigt långt ifrån varandra?
Jag bor ute på Ekerö och Niklas bor i Västerhaninge. För att komma till varandra måste vi åka buss, tunnelbana och tåg - vilket tar cirka en och en halv timma. I början var det långt, numera känns det knappt att jag åker då jag är såvan med den sträckan. Vissa dagar är det jobbigt, andra dagar inte! Det blir vad man gör det till.
 Kan du sjunga?
 Kan, kan jag väl. Men hur det låter är en annan femma
 
Har du gått upp i vikt? Är det därför du tränar? 
Hur mycket väger du nu och hur mycket vägde du för två år sedan?
Jag har absolut gått upp i vikt, på både gott och ont! Jag vägde 45 kilo till mina 171 centimeter i början av gymnasiet, sen började jag med ppiller, träffade pojkvän, fick bättre aptit - och nu ligger jag på 54 kilo! Jag är nöjd med min vikt nu! Säms inte längre när jag måste berätta hur mycket jag väger. Angående det jag skrev om det onda, så har jag vuxit ur tre par jeans över rumpan..... inklusive mina favoritjeans. Över till varför jag tränar. Jo jag tränar för att må bra och tighta till mig, inte för att bli smal. För det är jag redan:)
 
Vem tog flest initiativ mellan dig och Niklas i början?
Det var nog relativt lika, men mest var det nog jag, och tur var ju det,annars hade vi nog inte varit tillsammans idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0