SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN DEL 1

Hej! Är det sant att du har varit med på tv?

Hej! Yes det stämmer, gjorde en dokumentär ihop med Mastiff, med min då bästa vän Lovisa och Niklas. Vi spelade in den för två somrar sedan och kan nog vara en av de roligaste saker jag gjort! Vill ni kika på den så finns den på svt play under namnet Nittotalisterna, första största kärleken! 

 

Heeeei hur gör du för att vara så snygg? Några tips ;)

Umgås med snygga vänner så smittar det antagligen av sig, eller va säger du Linnea?

 

Hur länge har du och Niklas varit tillsammans?

Hur var det när ni träffades för först gången?

Tips att tänka på för att ha ett långvarit förhållande?

Vi har varit tillsammans i ett år och åtta månader, men vi har pratat i lite mer än två år. Första gången vi träffades ville jag skjuta mig, hänga mig och hoppa framför första tåget som kom på grund av nervositeten innan. Nervositeten la sig inte direkt när det var stelare än på en begravning. Nej fy haha. Gången efter det var det däremot väldigt trevligt! 

 Ett förhållande håller bäst om man får sakna varandra, att man är som bästa vänner som älskar varandra, plus att man ger partnern tid att umgås med vänner och ha samma liv som innan. Sen ska man våga bråka, inget håller utan att kunna rensa luften - inte ens vänskapen med bästa vännen! 

 

 

Beskriv din bästa vän Linnea med tre ord hehehe. Puss på rumpan

Bra lyssnare, vacker och helt jävla sjuk i huvudet. Gick inge vidare med bara tre ord!

 

Vilka personer vet mest om dig?

Det måste nog vara Linnea, Niklas och Mamma

 

Går du frisör?

Yes jag går frisör och har snart gjort det i tre år! Sen är det äntligen över

 

Vem skulle du ta med till en öde ö? 

Någon som skulle bygga mig en båt så jag kan åka hem igen

 

Har du något planerat efter studenten? 

Har absolut ingen aning om vad jag vill gör med mitt liv efter studenten. Är däremot dundersäker på att det kommer ske en resa till Afrika för mig. Min dröm har alltid varit att åka till Afrika och jobba som volontär.

 

Har du någon tatuering?

Nej ingen tatuering! Har däremot tänkt göra en, men vågar inte..

 

Beskriv vad du gör en, enligt dig, perfekt dag. 

Jag umgås med mina vänner i solen och avslutar det med världens bästa utgång!

  

Vad dricker du helst ute på krogen? 

Det blir oftast shot och öl/cider, men hade jag haft en bredare ekonomi hade jag druckit P2 varje gång!

 

Favoritlåt och varför just den? 

Har ingen favoritlåt, men jag ommer alltid ha ett speciellt band till Aprilhimlen av Håkan. Det är min och Niklas låt och den har följt med under hela vårt förhållande - i med och motgång. 

 

 

Favoritmotto/citat and why? 

Hakuna Mata. Haha nej jag vet faktiskt inte

 

Ska du bli full på tisdag nästa vecka? 

Jag ska bli dyngrak

 

Tycker du Emma Mattsson är snygg? 

Bara på fyllan, men då är alla snygga

 

Mysig hemmakväll med film eller galen utekväll med vännerna? 

Beror på vad jag känner för just för stunden, men oftast utekväll med mina girlllllllssszz

 

Om du bara fick använda en sminkprodukt i resten av ditt liv vilken skulle det vara? 

Min ögonbrynspenna utan tvekan! Den har funnits där för mig i vått och torrt, eller mascaran!

 

Att förevigt ha en fet finne på näsan eller att avsluta varje mening med jag tycker om empa från orten?

Skulle nog välja att avsluta varje mening med att jag tycker om empa från orten. Kanske uppfattas som tjatig dock, men jag tycker om empa från orten

 

Stämmer det att du gör naglar? 

Stämmer gör det väl, men bara på mig själv med ett sketet gammalt kit från H&M. Ska dock beställa ett helt nytt kit nu när lönen kommer! Längtar!!

 

Vad vill du bli när du blir stor? 

Smartare och större

 

Fotar inte du för Bajen längre?

Jo, men det har kommit saker ivägen som jag varit tvungen att prioritera i första hand, plus att det blev strul med mitt fotopass det här året. Jag har absolut inte hoppat av, utan fitar fortfarande men bara inte lika ofta.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0