STUDENTEN

 
Hej hörni! Sorry för att jag är så dålig på att kika in här, men min hjärna går på högvarv och jag har hundra andra saker att tänka på. Imorgon är det mösspåtagning. Allt med studenten känns så avlägset och långt borta. Om fem veckor så står jag redo inför att springa ut. Jag mår typ dåligt över den känslan. Allt som har med förändringar att göra hatar jag, och det här med studenten är den största förändringen i mitt liv. Ena dagen är jag överlycklig och taggad, medans andra dagen ligger jag och gråter över tanken att allt snart är slut. Bara själva grejen att inte träffa alla ens nära vänner varje dag, att inte ha det dagliga stödet om man mår dåligt, inte ha den där närheten. Herregud jag vet inte vad jag ska ta mig till. Panikblandadlycka. Vi hörs imorgon! Ska stirra upp i taket och gråta en skvätt. Puss

Kommentarer
Postat av: eve

Har du hittat klänning? Kan du inte visa bild? :)

2013-04-30 @ 14:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0