SÖNDAG

Några av alla de bilder som togs i fredags...
Är väldigt nöjd med den här helgen, trots att jag inte gjorde mycket till nytta igår, men såna dagar behövs oxå! Var förövrigt värlsbäst att äntligen få träffa min kärlek igen, hade dessvärre velat sova där - men hade varken grejer med mig eller en lust för att bli sjuk jag me, så jag åkte hem vid åtta tiden! Väl hemma har jag mest letat efter saker, haha känns som att allt försvinner i vårat lilla hus (nödvändig info). Nu ska jag sova! Hoppas jag drömmer lite bättre drömmar än inatt, drömde att jag mördade någon och gjorde allt för att inte bli upptäckt. Haha vaknade upp med handsvett och ren ångest att det var på riktigt.. Nu måste jag sluta babbla, hörs imorgon! puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Första bilden - inte ok.

2013-04-22 @ 21:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0