MÅNDAGEN DEN FÖRSTA APRIL

Bild från förra våren då vi fikade för första gången! 
Hej! Hur mår ni? Jag mår bra, könner mig utvilad och pigg idag. Pratade lite med Jennie igår och bestämde att vi skulle ses på stan och fika idag! Det lustiga är det att jag precis kom på att det var exakt ett år sedan som vi fikade för första gången. Minns att Niklas åkt bort, precis som idag, och från ingenstans så blev det bara så att vi sågs! Är förresten väldigt glad idag! Jag och mamma kom på att vi har en vän i USA som kanske skulle kunna köpa en väska och skicka över den hit, det vore ju drömmen! Väskan jag ska köpa finns ingenstans i hela stockholm och för att beställa från MKs sida så måste man tydligen ringa dom... Haha hör verkligen mig själv och min urdåliga engelska: helå helå. Cornelia fråm sviden. Nej nu ska jag sluta, haha är helt hyper. Hörs lite senare! Ha en trevlig dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0