MÅNDAG

 
Bild från förra veckan!
Då var den här måndagen avklarad! Imorgon är det tisdag, vilken är för min del är den skönaste dagen på veckan då jag börjar ett och slutar kvart över två. Åker raka vägen hem efter skolan och styr ihop mig för att senare gå på Niklas skiva! Ska bli kul, men blir nog dessvärre ingen långvarig historia för min del då bussarna slutar gå vid ett... Kanske är lika bra haha. Förövrigt så har den här dagen varit väldigt rolig och skön. Från att nästan ha dött högt uppe i ett träd, till att bli glatt överraskad med en pizza till middag, till att avsluta på spikmattan och bara slappna av. Nu ska jag i alla fall sova, ska bli skönt att sova ut ordentligt! Vi hörs imorgon :) puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va bra din blogg har blivit de senaste dagarna! Fortsätt så

2013-04-15 @ 22:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0