LÖRDAG

Hej! Ursäkta svordomen, men fan vilken rolig kväll jag hade igår! Vi började hos Ronja där jag, Ronja och Linnea förade och pratade, efter det drog vi till Magenta för att sen dra vidare till Vardagsrummet. Mamma smsade då och frågade vart jag va, då hon va på Riche som ligger bara någon meter från vardagsrummet (dog föräldradöden då eftersom jag inte ville att dom skulle se mig full haha). Väl inne på vardagsrummet dyker mina föräldrar upp hahahha och bjuder på öl laget runt och vi hade så sjukt roligt ihop! Träffade sedn upp en vän till mig och vi gick gemensamt till Sturekompaniet. Kvällen sutade hemma hos Ronja vid sextiden. Länge sen jag skrattade så mycket! Annars så har jag inga planer alls för idag, ska nog bara vara hemma. Vi hörs sen! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska du inte träffa Nicklas? Har det hänt nåt mellan er??

2013-04-20 @ 20:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0