GODNATT

Min snuff 
Hej hörni! La mig sängen precis och har gjort mig redo för lite sömn. Kvällen slutade tillslut hemma, men innan dess så har jag varit hemma hos Hanna ihop med Jennie. Fixade ihop lite middag och snackade en hel del. Kom väl hem någongång vid nio och har sen dess inte gjort så värst mycket. Planerna inför imorgon är i alla fall en liten runda på stan med Linnea (som äntligen kommit hem!) sen ska vi jobba jobba jobba. Åå känns lite jobbigt att gå dit, men men får hoppas att det går bra! Nu ska jag försöka sova. Mitt huvud är som en torktumlare typ, har alldeles för mycket tankar för att kunna somna..... Jaja! Vi hörs imorgon! Sov gott hjärtisar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0