GODNATT

Här har ni mina stackars pannkakor! Fula blev vissa, medans andra blev lite snyggare - dessa var fula! Förövrigt smakade det inte alls som jag trodde. Trodde dom skulle smaka banan och äckelpäckel, men dom var faktiskt riktigt goda! Nu ska jag däremot sova! Ser fram emot helgen så myckrt att jag vill sovasovasova bort både torsdag och fredag. Planerna för helgen blev tillslut att jag åker hem till Johan och Amanda för att vinka iväg (och gråta) dom till Usa där dom stannar i två månader! Lyllos dom! Sen möter jag upp mina tjejer någonstans ute och dansar så fötterna blöder. Åå ge mig helg! Imorgon ska jag äntligen få träffa Niklaaaaas, vi har inte sovit ihop på två veckor, så det ska bli så mysigt!! Hörs igen imorgon, slänger upp sista delen av frågestunden då! Godnatt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0