FRÅGOR

Namn? Cornelia
När fyller du år? 15 November (Jävla mamma pappa)
Några piercingar? Bara i öööronen
Vad har du på dig just nu? Myskläder 
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Beror på situationen, men oftast med Niklas
Vad längtar du efter? Sommaren!!!
Är du singel ? Nepp!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Ja det gör jag absolut!
Hur många har du varit kär i? Niklas är min första riktigt kärlek
 Är du kär just nu? Ja ♥♥♥
Har du kysst någon idag? Nej
När kysste du någon senast? Igååår
Är du romantisk? Hahahahaha jag försker
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nää
Vem sov du senast bredvid? Min katt
Hur ska din tjejen/killen vara? Omtänksam, snäll och vrålhet 
 
Vad är du rädd för: Nattfjärilar, mörkret och Anna Skipper
Det roligaste jobbet du haft/har: Cafejobb i somras
När grät du senast: Minns inte, gråter inte så ofta
När skrattade du senast:  Nyss, skrattar åt de mesta, har så dålig humor
Vem åkte du bil med sist: Ronja och Hanna
Vem åt du mat med sist: Just nu, med mig själv
Vem sov du hos sist:  Niklas Vem sov hos dig sist:  Niklas
Vad var du rädd för när du var liten: Tomten 
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Tigerskötare eller ambulansförare 
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Många gånger
Har du någonsin åkt ambulans? Ja en gång när vi krockade 
Har du någonsin opererats? Jag har opererats en gång, fyy
Värsta smärtan du råkat ut för: Sorg
Någon som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Mina vänner, min familj och pojkvän
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Löngner och falskhet
Har du någonsin sportat: Hahaha cheerleading, numera soffpotatis
Vad är dina framtidsdrömmar? Att åka till afrika efter studenten och jobba som volontär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0