FRÅGELISTA

snodde listan av clara och sofie, belief.myshowroom.com
 
Hur har din dag varit? Väldig skön! Sov ut imorse och har gått på powerwalk, pluggat och tränat!
Vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu? Nicolina
Vilket är ditt största beroende? Godis och min mobil
Vad gör du när ingen annan ser? Pratar låtsas thailändska och går på alla fyra, sen brukar jag sjunga högt och falskt i duschen - men bara om jag är själv
Finns det något helt vanligt en gör som du tycker är ovanligt roligt? Skrattar åt i pincip allt, men en sak som jag brukar lägga lite märke till är hur folk dansar på krogen. haha tycker det är jätteroligt att iakta människor, speciellt hur folk för sig på krogen
Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av? Adhd
Vad beställer du på krogen? Oftast cider eller öl, drinken P2 är även 
sjukt god!
Vilken är din största skräck? Att dö utan att säga allt jag vill säga till personer jag bryr mig om
Hur gör man för att ragga på dig? 
Haha ingen aning, vara trevlig? 
Vad har du funderat över på sistone? Studenten, frihet och min hälsa
Vad var det konstigaste som hände i helgen? Mina humörsvängningar, haha
När skäms du? När jag skrattar åt mina skämt men ingen annan gör det
Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft? När vi hade festat hos Linnea, och hennes vän drog i mig ett x antal shots. Hade en fruktansvärd fyllehicka hela natten och ville bara dö dagen efter. Minns att jvi hade gäster sen när jag kom hem, men att jag bara gick förbi hela bunten och la mig direkt i sängen och dog. Tror det var första gången som jag verkligen blev BAKISbakis
Vem är den mest kända människa du talat med? Alexander Skarsgård, haha nej men jag vet inte
Vilket uttryck använder du lite för ofta? Helvete, mutta och bajs
Har du någon gång fått en konstig komplimang som varit bra ändå? Det vet jag inte :)
Vilket är ditt vanligaste vardagsproblem? Detta ständiga problem med att tvätta håret hit och dit... 
Vad gör du när du är ledsen? Prata med mamma eller en vän, älskar att prata av mig. Har däremot väldigt svårt att gråta framför andra..
Om du bara fick ha på dig en sak för resten av ditt liv, vad skulle det då vara? En mankini
Har du någon gång slagit någon? Slagit och slagit, en örfil har väl hänt
Vad ser du fram emot just nu? Mina klasskompisar lär tycka att jag är tappad om jag inte svarar studenten, men grejen är den att jag ser på studenten med glädje och rädlsa typ. Är rädd för förändringar! Men jag måste nog ändå svara studenten, får se på det med öppna ögon och se möjligheterna istället :) sen ser jag fram emot sommaren, mösspåtagning och att se resultat i min träning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0