EN DAG PÅ ÅGESTA

Hej hörni! Idag har jag verkligen tänjt på mina trygghetsgränser! Som ni ser i rubriken och på bilderna så har vi varit på ågesta idag. För er som inte vet är det ett gammalt nerlagt kärnkraftverk som numera används till övningar och dylikt för brandmän! Vi har varit där en gång tidigare, men då körde vi mest tillit- och sammarbetsövningar! Idag handlade det om höjder... Femton meter upp i luften skulle vi gå i en höghöjdsbana. Har aldrig varit så rädd i hela mitt liv! Jag är så höjdrädd så det fanns inte ens på kartan att jag skulle gått upp dit, men dum som jag är gjorde jag det - och är så sjukt stolt nu i efterhand! Höghöjdsbanan är förövrigt tunna, tunna vajrar uppspända mellan träden i olika banor som du ska gå på (självklart med säkerhetssele). Det var i alla fall väldigt roligt! Nu ligger jag i sängen och slappar, ska nog sätta på en film :) hörs sen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0