BANANPANNKAKA

Bananpannkakorna cirkulerar verkligen överallt. Jag gillar banan och gillar pannkakor, men tanken att kombinera dessa två - och dessutom äta varma, mosade banander - får mig att verkligen undra. Är det gott, eller är det bara en fluga? Sa köpa hem några bananer tills på fredag när jag är ledig och göra värsta dunderfrukosten hade jag tänkt, är väl likabra att bara få det överstökat! Haha värsta projektet för mig att får det gjort, har varit sugen på det, men det är just den där lilla saken angående varma, mosade bananer..... Någon av er som har testat?

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja smaka!!! Godaste som finns

2013-04-14 @ 23:38:26
Postat av: Anonym

Håller inte alls med ovanstående, äckligaste jag ätit! Fin blogg:-)

2013-04-14 @ 23:39:54
Postat av: Moa

Min pojkvän gjorde sådana till mig pch jag tyckte de var goda, men han hade även lite oboy eller något liknande i som gjorde så att banansmaken försvann. Sedan känner du inte konsistensen av bananen utan bara smaken. Så var det för mig i alla fall! :)

2013-04-15 @ 09:10:00
URL: http://moasimone.blogg.se
Postat av: Moa

Min pojkvän gjorde sådana till mig pch jag tyckte de var goda, men han hade även lite oboy eller något liknande i som gjorde så att banansmaken försvann. Sedan känner du inte konsistensen av bananen utan bara smaken. Så var det för mig i alla fall! :)

2013-04-15 @ 09:12:48
URL: http://moasimones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0