6 APRIL 2013

Godmorgon! Vaknade nyligen och ligger fortfarande kvar i sängen. Gårkvällen var såå lyckad! Det var länge sen skrattade så mycket. Vi var först hemma hos Emma som bjöd på middag och bål, sen tog vi tåget in mot stan och gick uuuut. Under tågresan in mot stan berättade Emma om hennes kärlek till Anton Hysén. När vi hade varit ute ett tag och står utomhus med ett par kompisar, så är det ingen mindre än Anton som går förbi. Haha var länge sedan jag skrattade så mycket som jag gjorde då jag fick se Emmas glädjerus. Nu måste jag fix mig, ska iväg och kolla på när Niklas spelar handboll. Puss

Kommentarer
Postat av: Emma the man

Mitt liv är fulländat

2013-04-06 @ 12:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0