22:42

Haha fick fler frågor än trott! På min förra blogg med ca 200 läsare (wow fett cool jag är) hade jag typ en fråga, så jag blev positivt överraskad! Min kväll har för övrigt bestått av hus- och lägenhetskik med mamma och pappa. Vi kollar runt lite på att flytta, inte så jätteseriöst dock! Men det är kul att drömma sig bort lite. Tog en långdusch efter det och nu har jag intagit horisontalläge i sängen, tänker inte röra mig härifrån förrän klockan halv elva imorgon. Jag älskar tisdagar med sovmorgon till ett och sluta kvart över två. Sovmorgon ♥♥♥ Nu ska jag sova, är så trött att jag snart trillar omkull. Godnatt!! P.S Svaren på frågestunden svarar jag på imorgon, så ställ några till! Tycker det är så kul haha. PUSSPUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0